پاکسازی جسم و روان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



علاقه مند به طرح چه مطالبی دراین وبلاگ هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 300513
تعداد مطالب : 586
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


اولین آسیب ها چه زمانی و چگونه عارض می شوند؟ آسیب وارده ممکن است به علت نقص عضو،استعداد به بیماری،اختلالاتی که از والدین به ارث میرسد،و یا بر اثر پر کردن بیش از حد دستگاه گوارش به وجود آید که حتی در باره کودکان شیرخوار نیز صدق میکند. مقدار کمی از خواراکی های مختلف بین وعده های غذایی باعث میشود اندامهای گوارشی همواره در حال فعالیت باشند.کودکان برای دفاع از خود با تف کردن لقمه های غذا سعی میکنند اضافه غذا را دفع کنند. این توضیح نشان میدهد انسان ذاتا پرخور زاده نشده بلکه پرخور بار آمده است.نیاز دائم به خوردن،بعضا اثرات متضادی دارد و باعث نوعی تنفر روانشناختی و فیزیولوژیکی از غذا میشود. در شرایط طبیعی،غریزه میزان نیاز به موتد غذایی را تعیین میکند،ولی متاسفانه آنچه جایگزین این غریزه میشود تعیین مقدار غذا بنا به خوشمزه بودن آن است.هرکس در چنین وضعیتی قرار بگیرد و همچنان تصور کند سالم است،در اصل باید بداند که فقط شبیه افراد سالم است و دچار آشفتگی های مزمن گوارشی است و این آغازی پنهان برای بیشتر بیماری های او خواهد بود.
منیره کردلو مسئول مرکز مشاوره صبا تمام سعی خود را برای برخورداری شما از مشاوران و روانشناسان مجرب نموده و آماده عقد قرارداد با مدارس دوایر دولتی و غیر دولتی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: تغذیه سالم , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : منیره کردلو
ت : دو شنبه 10 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');